tisdag 9 februari 2010

Så här går det till på skolgymnastiken 2010!

7-åringen berättade idag att de hade spelat innebandy på gympan. Han älskar detta och berättade ivrigt om spelets gång m.m. Jag vet inte hur vi kom in på det men sen säger han att pojkarna hade spelat mot pojkarna och flickorna mot flickorna!!
VAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Det är inte sant att i dag göra en sådan indelning. Jag hatade sådana uppdelningar när jag gick i skolan och valde därför att spela med pojkarna.
Jag är så upprörd nu så jag får ta ett glas rött för att lugna nerverna.

Snart är det utvecklingssamtal...och jag vill ha en mycket bra förklaring till detta påhitt.

4 kommentarer:

Snokis sa...

Utvecklingssamtal... jag hoppas verkligen att du bara tänker gå dit och håva in berömmet.

Snokis sa...

Nu läste jag början av inlägget också. Jag blir också upprörd!

/En som pressades att välja syslöjd i stället för träslöjd.

Bettys jul sa...

Det kan inte få gå till på det här viset. Idiotiskt.

Snokis sa...

Love berättade för ett tag sedan att de brukar ha massage i skolan. De står på ett led och alla masserar varandra, typ. Sen pratade han nåt om varannan tjej och varannan kille. Fast när jag såg upprörd ut sa han att han skämtade. Det hoppas jag verkligen!