torsdag 12 augusti 2010

Jag försöker att ta det lugnt den här veckan.

I måndags höll jag på att skrämma livet ur mig själv. Hade kännt på morgonen att det var lite svårt att ta djupa andetag, sedan efter lunch så fick jag världens knivhuggskänsla i vänster del av bröstkorgen. Tur att jag var på jobbet för det kom alla yrkeskategorier till undsättning och tog EKG, blodtryck och blodprov m.m. Men allt var bra och jag hade inga proppar i lungorna som de först trodde. Jag fick ha en äcklig infart i armvecket några timmar men det fick jag väl stå ut med. Tack alla som hjälpte till!

4 kommentarer:

Snokis sa...

Kommentar 1: Usch! Förmodligen är det väl "bara" stress, men jag förstår att det är extra jobbig när sånt händer just nu.

Kommentar 2: Du kan inte dö nu, vi ska ju på festival nästa helg.

Bettys jul sa...

Jag klarar väl inte av att komma upp i tempo efter semestern helt enkelt.
Men om jag mot all förmodan skulle dö kan väl min urna med stoftet få hänga med ändå=)

Realisten sa...

Jag ska ha min begravning i Sala silvergruva. Tänkte att jag kan berätta det för dig eftersom du nu överlevde det här så är det väl troligt att du överlever mig liksom.

Snokis sa...

Vi kan kasta upp askan på scenen när Peter och Frans spelar. Kanske.